- Liczba obsługiwanych cylindrów
| 4
| 4
| 6
| 8
|
| 24-pinowy
| 24-pinowy
| 56-pinowy
| 56-pinowy
|
| kompozyt
| kompozyt
| aluminium
| aluminium
|
- 32-bitowy procesor automotive
|
|
|
|
|
- Współpraca 4SAVE SOFT poprzez bluetootch
|
|
|
|
|
- Współpraca z wieloma typami wtryskiwaczy gazowych, w tym o rezystancji<=1[Ω]
|
|
|
|
|
- Współpraca z czujnikiem ciśnienia BOSCH
|
|
|
|
|
- Współpraca z czujnikiem ciśnienia PT01
|
|
|
|
|
- Podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych
|
|
|
|
|
- Pełne zabezpieczenie przeciwzwarciowe i obciążeniowe
|
|
|
|
|
- Emulacja półprzewodnikowa
|
|
|
|
|
- Sterowanie wtryskiwaczami benzynowymi od masy
|
|
|
|
|
- Rozdzielczość pomiaru wtrysku 0,001[ms]
|
|
|
|
|
- Pomiar temperatury sterownika
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Obsługa dwóch lambd napięciowych jednocześnie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Opcja szybkie wyłączanie instalacji LPG/CNG
|
|
|
|
|
- Dźwiękowa sygnalizacja błędów i komunikatów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Obsługa OBD wbudowana w sterownik
|
|
|
|
|
- Algorytm zabezpieczający przed klonowaniem
|
|
|
|
|
- Możliwość pracy bez podłączonego sygnału obrotu
|
|
|
|
|
- Możliwość pracy bez sygnału napięcia "po kluczyku"
|
|
|
|
|
- Możliwość rozbudowy systemu o dodatkowe urządzenia zewnętrzne
|
|
|
|
|
- Zgodny z normami emisji spalin EURO V
|
|
|
|
|
- Wbudowane korekcje temperatury i ciśnienia gazu
|
|
|
|
|
- Dynamiczna mapa korekcji po obrotach
|
|
|
|
|
- Mapa korekty po temperaturze reduktora
|
|
|
|
|
- Mapa korekty po temperaturze gazu
|
|
|
|
|
- Mapa korekty po ciśnieniu gazu
|
|
|
|
|
- Dodatkowe korekty przepływu i czasu otwarcia wtryskiwaczy gazowych
|
|
|
|
|
- Oscyloskop do obserwacji parametrów pracy instalacji
|
|
|
|
|
- Współpraca z silnikami VALVETRONIC, WANKLA
|
|
|
|
|
- Współpraca z silnikami wolnossącymi i turbodoładowanymi
|
|
|
|
|
- Współpraca z różnymi typami sterowania wtryskiem benzyny (sekwencja, półsekwencja, fullgrup)
|
|
|
|
|
- Możliwość określenia maksymalnego obciążenia i obrotów silnika podczas pracy na gazie
|
|
|
|
|
- Funkcja obniżenia ciśnienia gazu
|
|
|
|
|
- Funkcja przypominająca o przeglądzie instalacji gazowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Automatyczne wykrywanie typu wtrysku benzynowego
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Możliwość pobrania sygnału obrotów z czujnika położenia wałka rozrządu
|
|
|
|
|
- Możliwość stałego wyłączenia poszczególnych wtryskiwaczy gazowych
|
|
|
|
|
- Możliwość awaryjnego uruchamiania silnika na gazie
|
|
|
|
|
- Automatyczna kalibracja wskaźnika poziomu gazu
|
|
|
|
|
- Rozbudowana diagnostyka błędów w nieulotnej pamięci sterownika
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Rejestr ostatniego tankowania
|
|
|
|
|
- Opcja "zubożania na zimnym silniku"
|
|
|
|
|
- Test szczelności układu zasilania LPG/CNG
|
|
|
|
|
- Opis ustawienia czasu zaniku obrotów
|
|
|
|
|
- Możliwość wyświetlania historii zmian w sterowniku
|
|
|
|
|
- Wartość ciśnienia bezwzględna / różnicowa
|
|
|
|
|
- Automatyczne wykrywanie protokołów OBD
|
|
|
|
|
- Obsługa protokołu OBD (CAN)
|
|
|
|
|
- Obsługa protokołu OBD (K-LINE)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Adaptacja na podstawie odczytanych korekt ECU pojazdu TuneOBD
|
|
|
|
|
- Obsługa korekty odwróconej OBD
|
|
|
|
|
- Możliwość pobierania obciążenia dla Valvetronic z OBD
|
|
|
|
|
- Program automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości ekranu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Obniżenie ciśnienia reduktora (opróżnianie)
|
|
|
|
|
- Ustawienie dopuszczalnej liczby uruchomień awaryjnych
|
|
|
|
|
- Sygnalizacja dźwiękowa informująca o uruchomieniu w trybie awaryjnym
|
|
|
|
|
- Wykrywanie błedu czujnika ciśnienia gazu
|
|
|
|
|
- Autokalibracja – wszystkie jednocześnie
|
|
|
|
|
- Automatyczny system Autoadaptacja Tune
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Wizualizacja centralki w programie diagnostycznym
|
|
|
|
|
- Ramki zamrożone dla błędów sterownika
|
|
|
|
|
- Informacja o samochodzie i instalacji gazowej
|
|
|
|
|
- Udział benzyny- dynamiczna mapa dolewania benzyny
|
|
|
|
|
- Inteligentna obsługa dotrysków
|
|
|
|
|
- Detekcja braku i przeciążenia elektrozaworu
|
|
|
|
|
- Test elementów wykonawczych: buzzer, elektrozawór, wtryskiwacze
|
|
|
|
|
- Opcje zmiany sekwencji wtrysków
|
|
|
|
|
- Możliwość zablokowania pracy na gazie – czas na przegląd
|
|
|
|  |