Moc jest najważniejsza


Zalety
- 56 pinowy sterownik LPG/CNG z wbudowanym OBD (CAN I K-LINE),
- dedykowany do najbardziej wymagających 8 cylindrowych silników,
- automatyczny system autoadaptacji (tuneOBD), dwa niezależne banki,
- rozbudowany skaner OBD z automatycznym kasowaniem błędów,
- możliwość rozbudowy o dodatkowe urządzenia zewnętrzne,
- algorytm zabezpieczający przed klonowaniem,
- wbudowany emulator ciśnienia paliwa oraz poziomu paliwa,
- możliwość podłączenia dwóch sąd lambda napięciowych,
- szczelna aluminiowa obudowa

MAX to sterownik stworzony do najbardziej wymagających 5-8 cylindrowych silników z pośrednim wtryskiem paliwa.

32-bitowy procesor
32-bitowy nowoczesny procesor sterujący pracą naszego systemu, który pochodzi z branży automotive i jest stosowany w fabrycznych komputerach sterujących OEM.
OBD (CAN i K-LINE)
Wbudowany moduł komunikacji z OBD obsługuje następujące interfejsy:
- ISO 9141-2
- ISO 14230-4 5 baud
- ISO 14230-4 fast init
- CAN STD 250K
- CAN STD 500K
- CAN EXT 250K
- CAN EXT 500K
Dzięki obsłudze tak dużej ilości interfejsów jesteśmy w stanie połączyć się z OBD praktycznie w każdym nowoczesnym samochodzie.
System autoadaptacji (tuneOBD)
System autoadaptacji tune(OBD) automatycznie dostraja sterownik do najbardziej optymalnych parametrów pracy tak aby silnik otrzymywał prawidłową mieszankę i system diagnostyki pokładowej nie wykrywał żadnych nieprawidłowości. Dzięki wbudowanej obsłudze 2 banków, system automatycznie dostraja się do każdego z banków niezależnie. Algorytm korzysta w trybie online z parametrów odczytywanych poprzez OBD.
Bardzo dokładny
Dzięki zastosowaniu tak mocnej jednostki sterującej bardzo dokładnie mierzymy podłączone sygnały. Jednym z najważniejszych sygnałów, który jest przetwarzany to czas wtrysku benzyny, który jest mierzony przez nasz system z rozdzielczością 0,001 [ms] – 1 mikrosekunda.
Dynamiczne mapy korekcji
Sterownik został wyposażony w szeregi dodatkowych opcji konfiguracyjnych min w dynamiczne mapy korekcji:
- dynamiczna mapa od korekcji obrotów
- dynamiczne mapy korekcji od: ciśnienia gazu, temperatury gazu, temperatury reduktora
- dynamiczna mapa dolewania benzyny (ochrona zaworów)
Dzięki tym narzędziom nawet najbardziej wymagające samochody można w łatwy i przejrzysty sposób skalibrować i zapewnić ich prawidłową pracę.
Skaner OBD, automatyczne kasowanie błędów
Sterownik posiada rozbudowany skaner parametrów OBD, dzięki któremu możemy obserwować parametry pracy silnika dostępne poprzez protokół OBD. Dodatkowo sterownik może usuwać usterki OBD, które wystąpiły podczas pracy silnika.
4SAVE Soft – program diagnostyczny
Do konfiguracji systemu opracowany został bardzo nowoczesny i przyjazny instalatorowi program diagnostyczny. Program automatycznie dopasowuje się do rozdzielczości ekranu i w bardzo czytelny sposób umożliwia konfigurację systemu. Program został opracowany w taki sposób aby jego wygląd można było w dowolny sposób dostosować do Twojej marki w przypadku gdy chciałbyś sprzedawać nasze systemy pod swoją marką. Do komunikacji z aplikacją można użyć standardowego interfejsu komunikacyjnego USB lub bluetooth.
Zestaw
Sterownik LPG/CNG
Panel sterujący montowany w kabinie pasażerskiej posiadający zintegrowany buzzer oraz pełne wskazanie poziomu gazu w zbiorniku. Dodatkowa kontrolka do sygnalizacji stanów awaryjnych systemu.
Wysokiej jakości wiązka podłączeniowa. Szybki i łatwy montaż dzięki zoptymalizowanej ilości przewodów.
Do wyboru:
Zintegrowany czujnik ciśnienia i temperatury gazu firmy BOSCH. Istnieje możliwość podłączenia się do fabrycznego czujnika ciśnienia.
Zintegrowany czujnik ciśnienia oraz temperatury gazu PT01, posiadający 2 niezależne czujniki: ciśnienia gazu i podciśnienia w kolektorze ssącym.